Állásajánlat: belvárosi ügyvédi iroda asszisztenst keres

A Dr. Urbán Ügyvédi Iroda asszisztenst keres az alábbi szempontok alapján.

Főbb feladatok:
– földhivatali ügyintézés,
– kapcsolattartás ügyfelekkel, kollégákkal, partnerekkel, hatóságokkal,
– postai ügyintézés,
– házi pénztár kezelése,
– adminisztratív feladatok ellátása,
– dokumentumok iktatása, iratrendezés, fénymásolás,
– nyilvántartások kezelése,
– ügyvédek munkájának elősegítése.

Elvárások:
– megbízhatóság, precizitás, rátermettség, lelkiismeretes munkavégzés,
– jó kommunikációs készség,
– jó problémamegoldó képesség,
– MS Office, Windows, Internet, Jogtár nyomtatványkitöltő (ÁNYK, JÜB, Takarnet) felhasználó szintű kezelése,
– terhelhetőség,
– önálló munkavégzés.

Főbb szakterületünk: ingatlanjog.

Előnyt jelent:
– korábbi ügyvédi irodai gyakorlat,
– hosszú távú elköteleződés.

Amit kínálunk:
– alapbéren felüli juttatások,
– professzionális, de barátságos munkahelyi légkör,
– szakmai fejlődés,
– valódi, felhasználható szakmai tudás megszerzése,
– leendő kollégánk számára dinamikus fejlődési és tanulási lehetőséget biztosítunk és bízunk abban, hogy hosszútávon számíthatunk munkájára.

Munkavégzés helye: Budapest, V. kerületi alirodánk.

Munkaidő: főállás. Fizetés: megegyezés szerint.

Jelentkezés esetén fényképes önéletrajzát és lehetőség szerint motivációs levelét az alábbi e-mail címre várjuk: koritarkarola@gmail.com.