Központi e-mail: avocat

Annak érdekében, hogy a kollégák és a Kamara közötti információáramlás zökkenőmentes legyen, a Budapesti Ügyvédi Kamara tagjai és nyilvántartottai számára saját elektronikus postafiókot biztosít, amely a következőképpen épül fel: keresztnév.vezetéknév@avocat.hu.

Célunk az ügyvédek és a kar más szereplői, valamint a Budapesti Ügyvédi Kamara kapcsolattartását, a regisztráltak és az ügyfelek, harmadik személyek kommunikációját egyszerűbbé, megbízhatóbbá, biztonságossá és a jogbiztonság követelményeinek megfelelővé tenni. A nevek egységes kialakítási rendszere a jogkereső közönség és a partnerek számára az ügyvéd elérhetőségét egyszerűsíti.

Előnyök

A kamarai tagok és nyilvántartottak egységes e-mail címmel rendelkeznek, amely megfelelően tükrözi az ügyvédi hivatás magas társadalmi presztízsét. Elkerülhető a freemail.hu, gmail.com, yahoo.com és egyéb ingyenes e-mail címek használata.

A társadalom tagjai az e-mail cím ismeretében már bizonyosak lehetnek abban, hogy a címzett valóban ügyvéd. Hiszen ilyen formátumú e-mail címhez kizárólag kamarai tag és nyilvántartott juthat hozzá.

Azok sem szenvednek hátrányt, akik már rendelkeznek e-mail címmel. Ebben az esetben az új egységes formátumú e-mail cím átirányításra kerül a jelenleg használt e-mail címre. Ezen átirányítás bármikor módosítható vagy letiltható.

A szolgáltatás bárhonnan elérhető. Ehhez nyújt megfelelő eszközt a webes levelező felület, amely szorosan integrálva, kényelmesen érhető el a Budapesti Ügyvédi Kamara honlapjáról (www.avocat.hu/webmail).

Műszaki adottságok

Az e-mail postafiók POP3, IMAP és webes felületen érhető el. Minden felhasználó számára 2 GB e-mail tárhely áll rendelkezésre. Az adatok biztonságáról tükrözött háttértár gondoskodik. A rendszert üzemeltető szerver nagysebességű, stabil internet kapcsolattal rendelkezik, amely lehetővé teszi számos felhasználó egyidejű, gyors kiszolgálását. A szerver elhelyezése speciálisan erre a célra kiépített adatközpontban történik, ahol gondoskodnak a folyamatos áramellátásról, klimatizálásról és a fizikai védelemről.

A szolgáltatás megrendelhető és lemondható a segitseg@ugyvedikamara.hu e-mail címen!

Gyakorlati tudnivalók

  • Beérkezett üzenetek automatikus átirányítása másik e-mail fiókba

    A beérkezett üzenet rendszer általi automatikus átirányításakor a rendszer módosítás nélkül küldi el az üzenetet az Ön által meghatározott fiókba. A címzett úgy látja, mintha az eredeti feladótól érkezett volna az üzenet, tehát semmi sem jelzi, hogy az üzenetet egy másik fiók irányította át. A program a “Továbbítás másolatként” opció kiválasztásakor meghagy egy másolatot az üzenetből a Beérkezett üzenetek mappában vagy abban a mappában, amelybe az üzenet eredetileg érkezett.

    Bármely beérkezett üzenetet átirányíthat – feltéve, hogy a feladó a tartalomvédelmi szolgáltatással (IRM) nem akadályozza az üzenet tartalmának másokkal való megosztását. Csak az eredeti feladó távolíthatja el az üzenetek korlátozott engedélyeit. A tartalomvédelemmel ellátott üzeneteket jól látható felirat jelzi az információs sávon.

    1. Kattintson a “Beállítások” menüpontra a jobb felső sarokban.

    2. Az 1. lépés: A bal oldali menüsorban válassza ki az “E-mail fiókok” csoportot.

    3. A 2. lépés: A megjelent oldalon válassza ki az “Átirányítás” opciót.

    4. A 3. lépés: Az “Átirányítás ide” sorba írja be az új postafiók címét.

    5. A 4. lépés: Amennyiben szeretné, hogy a program meghagyjon egy másolatot az üzenetből a Beérkezett üzenetek mappában, vagy abban a mappában, amelybe az üzenet eredetileg érkezett, jelölje be a “Továbbítás másolatként” jelölőnégyzetet.

    6. Kattintson a “Mentés” gombra.

  • Az e-mail postafiók jelszavának megváltoztatása

    www.avocat.hu/webmail felületen lehetőség van a központilag kiadott jelszavak megváltoztatására.

    Használjanak nehezen feltörhető, biztonságos jelszót, melyben kis- és nagybetű, szám és szimbólum egyaránt szerepel. Biztonságos jelszónak számít például a következő: Y6dh!et5. Ezzel szemben az ablak27 jelszó nem megfelelő biztonságú. A jelszavaknak legalább 8 karakter hosszúságúnak kell lenniük, de a legalább 14 karakterből álló kifejezések az igazán biztonságosak.

    1. Kattintson a “Beállítások” menüpontra a jobb felső sarokban.

    2. Az 1. lépés: A bal oldali menüsorban válassza ki az “E-mail fiókok” csoportot.

    3. A 2. lépés: A megjelent oldalon válassza ki a “Jelszó” opciót.

    4. A 3. lépés: Az “Új jelszó” és a “Jelszó megerősítése” sorokba írja be az új jelszót.

    5. Kattintson a “Mentés” gombra.